Sexbarnsmamma

Hmm jaa jag har sex barn men även barnbarn. Kolla gärna in och kommentera 😊😊 Skriver om det mesta mellan himmel och jord 🌺🌺

Dags igen

Kategori: Allmänt

Varit hemma en vecka för att jag inte känt mig ok. Kan inte sätta ord på vad det varit men känt mig orolig i kroppen. Kanske har det ned att göra att det varitmycket omkring på jobbet med det fackliga men också allt annat. Man ska göra så mycket jämt jobb, fritid mm och vara med på allt möjligt. Tror att kroppen sa ifrån att det är das att sakta ner. Får se hur det går och hoppas på att det inte kommer igen för känner inte igen mig själv för jag är aldrig hemma från jobbet. Jag är ju inte sjuk men är sjuk ändå om ni förstår vad jag menar. Säkert är det fler än jag som känt såhär Ha en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: