Sexbarnsmamma

Hmm jaa jag har sex barn men även barnbarn. Kolla gärna in och kommentera 😊😊 Skriver om det mesta mellan himmel och jord 🌺🌺

Kassör i SAP

Kategori: Politik och fackligt

Nu när jag är vald till kassör i SAP i vår kommun så måste jag fixa med bokföring mm. Ja det kommer säkert bli jättkul och intressant. Ett stort förtroende som jag fått för att sköta detta och jag kommer göra allt vad jag kan så det blir rätt.

Tycker det är jättekul att få chansen men å andra sidan är det ju inte jättemånga som står på kö för att ha detta uppdrag.
Dessutom ger det mig erfarenhet vilket aldrig är fel och man vet ju inte vad som händer i framtiden.

                                                                                 image description

Ha en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: