Sexbarnsmamma

Hmm jaa jag har sex barn men även barnbarn. Kolla gärna in och kommentera 😊😊 Skriver om det mesta mellan himmel och jord 🌺🌺

Varför är det så svårt

Kategori: Allmänt

Idag är dagis stängt så det blir att vara hemma. Men kanske hinner man med tvätt och lite röj
också under dagen.

Ja lite bakning ska jag nog försöka hinna med också för det är bra att ha lite i frysen om man
blir sugen eller får besök rätt som det är.


Att blogga är kul men känner att det är svårt att skriva om saker som folk vill läsa. Jag skriver om
det som är viktigt och intressant för mig sen får andra tycka och tänka.
Jag har lagt in lite annonser på min blogg och märkte direkt att statistiken steg jättemycket men sen
dalade den ganska mycket. Klart man vill ha en blogg som folk läser och tycker till men det är inte lätt
att få till det.

Kommer fortsätta att skriva det jag tycker om och sen får folk läsa eller inte. Jag är inte ute efter att få
jättemycket visningar mm men det är klart att man blir glad när det stiger och man ser att folk varit
inne och läst just mitt.

Varför ska det vara så svårt att få folk att läsa just min blogg men kanske är mest yngre som bloggar och som inte är så intresserade av vad en medelålders mamma har att säga.

Hoppas på att de som har läst kommer fortsätta och att nya hittar hit också.

Ha en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: