Sexbarnsmamma

Hmm jaa jag har sex barn men även barnbarn. Kolla gärna in och kommentera 😊😊 Skriver om det mesta mellan himmel och jord 🌺🌺

Vann lite igår

Kategori: Allmänt

Igår var jag på bilbingon och vann 600 kr. Kul när man vinner och jag har inte varit på hela sommaren. Ett tag åkte jag varje söndag jag var ledig men har inte blivit av i år. Avkopplande och kul men kände att det börjar bli lite kallt att sitta i bilen. Men det funkade.

Så på kvällen blev det pizza och det tycker ju barnen om också. Vi äter inte det så ofta men eftersom jag ändå vann pengar så tänkte vi att det kunde vi unna oss.

Under tiden jag var på bingo så var föräldrarna här och lämnade av lite saker de köpt i ullared, bla en väska till mig och en klocka till köket för vår har gått sönder så det var jättebra.

Ha en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: