Sexbarnsmamma

Hmm jaa jag har sex barn men även barnbarn. Kolla gärna in och kommentera 😊😊 Skriver om det mesta mellan himmel och jord 🌺🌺

Tycker om min blogg

Kategori: Allmänt

Jag är ingen superbloggare men tycker ändå det är riktigt kul att få skriva saker som förhoppningsvis andra läser och tycker är bra.

Det roligaste är när man ser statistiken och att den ökar mer någon dag än andra. Vet att jag säkert aldrig kommer ligga på toppen men strävar ändå efter att ha en blogg som jag tycker om och som alla som vill kan läsa.

Skriver om det som jag tycker är viktigt och som ligger mig varmt om hjärtat sen kan det aldrig passa alla men säkert några. Finns säkert de som tycker min blogg är urusel men till de säger jag bara att läs den inte då.

Hoppas ändå på att några uppskattar den och faktiskt kommer tillbaka.

                                                                                                         
                                            Grytlappar till salu om någon är intresserad.

Ha en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: