Sexbarnsmamma

Hmm jaa jag har sex barn men även barnbarn. Kolla gärna in och kommentera 😊😊 Skriver om det mesta mellan himmel och jord 🌺🌺

Klarade mig denna gång också

Kategori: Allmänt

Skrev tidigare om att man inte ska strunta i undersökningar man blir erbjuden tex mammografi mm. Det gäller ju oftast medelålders kvinnor men kanske även en del yngre.

Jag själv var på mammorgrafi förra veckan och väntetiden på svar brukar vara generellt inom två veckor. Denna tid är väldigt lång för man hoppas ju på att det ska vara bra.
Inget är som väntans tider men i fredags damp det ner ett brev i lådan och man blir ju lite nervös för vad det ska stå i brevet. Som tur var så var allt ok denna gång också och jag kunde ta en lättad suck.

Tänker ibland på alla de som faktiskt inte får samma besked som jag och hur man skulle reagera. Det kan man nog inte föreställa sig men tack o lov så är jag fullt frisk i alla fall och hoppas få vara det.

Ha en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: