Sexbarnsmamma

Hmm jaa jag har sex barn men även barnbarn. Kolla gärna in och kommentera 😊😊 Skriver om det mesta mellan himmel och jord 🌺🌺

Äppel päppel

Kategori: Allmänt

Ledig dag och det är alltid skönt. Tvätt, plock ja allt som hör till när man är hemma. Inatt har det regnat så vädret är inget vidare.

Tänkte åka till brorsan idag för en fika men också hämta lite äpplen. Så jag kan göra äppelpaj, äppelkaka mm och dessutom frysa ner äppelklyftor så man bara kan ta fram när man ska baka. Jättebra att göra så. Får se hur det blir med det och om de har tid. Vi träffas inte så ofta som vi borde.

Tror också jag ska börja sticka på min andra socka idag så det blir ett par som jag kan använda för sköna kommer de att bli.

Får se mer vad dagen har att erbjuda.

Ha en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: