Sexbarnsmamma

Hmm jaa jag har sex barn men även barnbarn. Kolla gärna in och kommentera 😊😊 Skriver om det mesta mellan himmel och jord 🌺🌺

Tonårsbarn

Kategori: Allmänt

Att ha tonårsbarn är inte alltid lätt. Igår skulle vår 15 åring  på "fest" och jag tycker att det inte ska bli för sent att komma hem för han är ju ändå bara 15. Kanske är jag lite hård på sånt men ändå. Han fick komma hem kl 01.00 och åkte med en kompis.
Men som sagt jag kan inte koppla av när han inte är hemma så fick sitta uppe och glo på tv tills han kom hem och några telefonsamtal som jag ringde för att se så allt var ok.

Har två vuxna barn och har gått igenom detta tidigare men det är så svårt att koppla av när barnen inte är hemma. Vet att man måste släppa lite men han är inte så stor än och det händer så mycket skit ute. Helst hämtar jag själv och brukar göra det men så blev det inte igår.

Tur att han kom hem som han skulle och att allt var ok.
Inte lätt när de börjar bli stora och ska ut på massor med saker men han är ordningssam så jag litar på honom.
Detta kan man skriva om mycket och länge men dettta är en liten del av det hela.

Ha en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: