Sexbarnsmamma

Hmm jaa jag har sex barn men även barnbarn. Kolla gärna in och kommentera 😊😊 Skriver om det mesta mellan himmel och jord 🌺🌺

Sista för i år

Kategori: Politik och fackligt

Igår var sista styrelsemötet för i år med Handels avd 16 och det var riktigt trevligt med diskussioner mm. Vi avslutade kvällen ihop och även med personalen. Detta år varit mycket bra med tanke på styrelsen och vad man fått vara med om. Jättespännande.

Ja att få sitta i styrelsen upplever jag som något bra och något jag är stolt över även om jag endast är ersättare. Som ersättare sitter man invald på ett år och sen måste man nomineras igen och förhoppningsvis bli omvald. Vi får se om det blir så igen vilket jag hoppas på för tycker att det är jättekul men också att man lär sig så mycket.
Men man vet ju aldrig hur många som nomineras och det har ju också betydelse.

Jag är väl inte en sådan person som inte tar till ordet alltid men gör det när jag tycker något eller undrar.

Får se vad som händer men är kvar till årsmötet som är i april i alla fall och sen får vi se vad som händer.

Ha en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: