Sexbarnsmamma

Hmm jaa jag har sex barn men även barnbarn. Kolla gärna in och kommentera 😊😊 Skriver om det mesta mellan himmel och jord 🌺🌺

Rörigt värre

Kategori: Allmänt

Igår fick jag för mig att jag ska måla om i tvättstugan till vitt. Ja det ser ju fräschare ut men drar med sig så mycket annat när man börjar. Tog ner hängare mm och nu ligger jackor på golvet i hallen tills jag blir färdig. Får snabba mig på lite så vi får upp hängare mm igen men å andra sidan ska jag ha någon hylla med korgar där barnen kan ha mössor och vantar.
Bra att de får var sin korg så det inte blandas och de förhoppningsvis vet var det ligger utan letande när det ska användas.

Rörigt blir det och man vill kanske inte sätta upp det gamla man haft utan köpa något nytt istället. Får se hur det blir med den saken.

Svårt att få till det bra när det är fyra ungar som ska ha plats för alla vantar, mössor mm och dessutom vi vuxna. Men det löser sig säkert på nåt sätt. Vill ha något som gör att det inte ser så rörigt ut hela tiden. Men det är inte lätt att få till det bra.

Men det blir ju fint när det är klart och allt är det ska.

Ha en bra dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här: