Sexbarnsmamma

Hmm jaa jag har sex barn men även barnbarn. Kolla gärna in och kommentera 😊😊 Skriver om det mesta mellan himmel och jord 🌺🌺

Mycket att stå i

Kategori: Allmänt

- 6 grader och frost på gräset ja då är det kallt ute. Nu känns det som att snön är på väg men hoppas ändå på att slippa den ett tag till. Tycker inte om kylan utan vill ha värme. Men bara gilla läget och barnen väntar på snö i alla fall.

Nu är det ledig helg och får se vad som händer idag. Skulle behöva frosta av frysen så det blir gjort. Handla skulle jag behöva också så får se om jag åker en sväng till jobbet.

Blir säkert något bakat och ska även göra en pepparkaksdeg till för den första är nästan slut. Inhandla lite saker så vi kan göra lite praliner mm. Detta uppskattas av barnen och jag tycker det är lika roligt som de.

Denna dag går också känns det som men allt som jag tänkt att göra och kanske skulle jag åka och köpa en flaska av årets glögg till kvällen. Ja det skulle vara gott.

Ha en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: