Sexbarnsmamma

Hmm jaa jag har sex barn men även barnbarn. Kolla gärna in och kommentera 😊😊 Skriver om det mesta mellan himmel och jord 🌺🌺

Varmt idag

Kategori: Allmänt

Ja, idag är lika varmt som igår när vi var på skänningemarken en sväng och kolla runt lite. Idag åkte dottern dit med två av grabbarna för de ville kolla. Jag har ingen lust att åka i värmen.
Dessutom är vi hundvakt sen igår till sonens hund så det är bättre att vara hemma.

Nu blir det lite mat och sen ska jag nog lägga mig i solen en stund för minstingen ska med grannen och bada så då kan man koppla av ett tag. Man orkar inte göra så mycket i värmen.

Ska nog också börja sticka sockor idag, ja det känns långt borta med kylan men börjar jag nu så blir det lite klart tills man behöver de och dessutom kanske man kan få några sålda också om någon är intresserad.

Ha en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: