Sexbarnsmamma

Hmm jaa jag har sex barn men även barnbarn. Kolla gärna in och kommentera 😊😊 Skriver om det mesta mellan himmel och jord 🌺🌺

Vad blir det idag

Kategori: Allmänt

En ny dag igen och vad kommer hända då? Ja det vet jag inte än men tror att det blir en hemmadag med lite ploock, bakning, städ ja ni vet allt som hör till.

Igår gjorde jag nya naglar igen och de blev så fina. Grön färg belv det den här gången men det är alltid lika svårt att välja färg. Finns några att välja på om jag säger så.

Just nu sitter några av barnen och ser på madicken på tv och själv ska jag ta lite kaffe. Tyvärr är inte solen framme och det är lite kallt ute annars brukar jag sätta mig på altanen om solen värmer.

Känns nästan som hösten är på ingång men då kan jag tända ljus och mysa. Man märker att det blir mörkare snabbt på kvällarna och lite kallare också. Fast hösten är mysig när man kan sitta framför brasan och bara mysa.



Ha en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: