Sexbarnsmamma

Hmm jaa jag har sex barn men även barnbarn. Kolla gärna in och kommentera 😊😊 Skriver om det mesta mellan himmel och jord 🌺🌺

Solat och cyklat

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit ledig och det har varit skönt med lite sol. Så fort solen försvinner så blir det lite kallare i luften och det känns att hösten är på väg.

Men eftersom det varit dåligt med sol tog jag mig en sväng till solariet och det var avkopplande och skönt. Sen cyklade jag lite på min motionscykel. Det var länge sen men behövligt och skönt efteråt.

Funderar på om jag ska köpa ett simkort i simhallen för vi får ju friskvårdspeng från jobbet och det är ju dumt att inte utnyttja det. Var flera år sen sist men ska nog ta tag i det nu.

Dusch och färdig ska jag nog sticka lite innan jag ska iväg och hämta en dator eftersom jag ska bli kassör i vårt byalag. Ska lära mig olika konton för bokföring.

Det ska bli så roligt att få vara kassör men säkert lite svårt innan jag lär sig konton mm. Ja det ska bli spännande.

Ha en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: