Sexbarnsmamma

Hmm jaa jag har sex barn men även barnbarn. Kolla gärna in och kommentera 😊😊 Skriver om det mesta mellan himmel och jord 🌺🌺

Nu är det över

Kategori: Allmänt

Idag är sista sommarlovsdagen innan skolan börjar igen. Skönt med rutiner och tider igen och att ungarna kommer i säng tidigare på kvällen. Som det varit nu har de varit uppe jättesent och sovit länge. Inget bra enligt mitt tycke.

Hoppas det kommer gå bra och att de kommer upp som de ska på morgonen utan tjafs. Att allt flyter så att säga.

En börjar fyran, en sjuan och en i nian. Sen har jag en kvar på dagis ett år till men sen blir det skolan.
Blir nog bra bara de kommer igång kan jag tro.

Som sagt så tycker jag att det är skönt nu när sommarlovet är över och skolan kommer igång igen.

Ha en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: