Sexbarnsmamma

Hmm jaa jag har sex barn men även barnbarn. Kolla gärna in och kommentera 😊😊 Skriver om det mesta mellan himmel och jord 🌺🌺

Läs min blogg

Kategori: Allmänt

Att ha en blogg är väldigt roligt där man kan skriva om allt man känner för och att den som vill kan kika in och läsa. Men det svåra är ju att ha en blogg som många vill läsa.

Vad man skriver om och vad man gör är ju viktigt. Men det är inte lätt att veta om den är bra eller dålig. Man ser ju på statistiken hur många som kollar men ändå. Man vill ju att många ska läsa och tycka till.

Jag försöker ändå skriva om vardagliga saker, politik mm och naturligtvis hoppas jag att det ska bli något som många kommer läsa framöver.

Har märkt att lägger man ut saker till försäljning så ökar antalet som kollar in mycket och det är bra. Kanske hittar de något som gör att de läser igen.

Ja det är inte lätt men gör mitt bästa.

Ha en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: