Sexbarnsmamma

Hmm jaa jag har sex barn men även barnbarn. Kolla gärna in och kommentera 😊😊 Skriver om det mesta mellan himmel och jord 🌺🌺

Kalas

Kategori: Allmänt

Idag blir det kalas för en av grabbarna fyller 10 år på lördag. Jag jobbar hela helgen och ledig idag så då blir det idag. Så är det när man jobbar i butik. Man får ta när det passar. Nu har jag en pepparkaka i ugnen som vi ska ha till kaffet och sen blir det lite mackor.



Funderar på om jag ska skära upp kakan i rutor och garnera med lingongrädde så blir det som en bakelse.

Hela släkten så folk lär det bli men är bättre att ta alla på en gång än att dela upp det.

Jag ska klippa mig idag också och det är välbehövligt kan jag säga. Man drar på det hela tiden men nu ska det bli av.

Ja denna dag går nog också kan jag tro.

Ha en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: