Sexbarnsmamma

Hmm jaa jag har sex barn men även barnbarn. Kolla gärna in och kommentera 😊😊 Skriver om det mesta mellan himmel och jord 🌺🌺

Inte mest besökt men ändå

Kategori: Allmänt

Min blogg blir nog inte bland de mest aktiva, besökta eller kommenterade. Men vad gör väl det för jag är jätteglad att folk tittar in och kommenterar min blogg även om det är i liten skala.
Självklart skulle det vara kul att ligga på den listan men inget jag strävar efter.

Skriver det jag tycker det ska skrivas om och som alla som vill kan läsa och tycka till. Sen tillkommer ju lite recept och säljannonser ibland men det tror jag bara uppskattas.

Så ni som vill fortsätt titta in och tyck till och hoppas det finns något som intresserar er också i min blogg.

     

Ha en bra dag

Kommentarer

  • Tess säger:

    Skepp o'hoy!



    Tack för att du deltog i DagensBlogg-tävling!

    Nu är DagensBlogg upp!

    2011-08-17 | 19:38:22
    Bloggadress: http://tessolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: