Sexbarnsmamma

Hmm jaa jag har sex barn men även barnbarn. Kolla gärna in och kommentera 😊😊 Skriver om det mesta mellan himmel och jord 🌺🌺

Allt ska göras

Kategori: Allmänt

Idg är min lediga dag och kan säga att det är rätt skön när man haft två dagars konferens. Då är det intensivt och mycket att ta in så att vara ledig är inget jag har något emot.

Har varit på ÖB en sväng och handlat lite, ja egentligen behöver man nog inget men man hittar så mycket bra att ha saker. Lite saker är nog välbehövligt men mycket kan man säkert klara sig utan.

Nu regnar det ute vilket inte är så kul men jag har tänt min ljusbricka och det lyser så fint. Lite mysigt är det allt när det regnar och hösten är på väg in.
Får passa på att tvätta och bädda rent när man har ledig dag och allt annat som också ska göras.

Nej nu ska jag sätta mig ner en stund och ta en koppa java för det smakar alltid lika bra.

Ha en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: